مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers
نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392
بازدید : 1391
نویسنده :

 

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی Downloadha، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

LHW مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

 

 

caution مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers لینک دانلود – 68.72 مگابایت | لینک کمکی



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: Landscapes HD Walpapers , دانلود والپيپر HD و جديد , دانلود والپيپر با کيفيت بالا , دانلود والپيپر براي دسکتاپ , دانلود والپيپر براي کامپيوتر , عکس براي بک گراند , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: